تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: 640 میلیارد ریال بدهی این بیمه به مراکز دولتی و خصوصی پرداخت شد.
کد خبر: ۶۵۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 16 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- صفر فرامرزی در نشست خبری با خبرنگاران استان افزود: برهمین اساس از مجموع بدهی های بیمه سلامت استان به موسسات طرف قرارداد، 420 میلیارد ریال بدهی معوق به دانشگاه علوم پزشکی باقی مانده است.
وی با بیان اینکه پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد در سال 97 به روز است، ادامه داد: بدهی معوق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مربوط به سه ماه دی، بهمن و اسفند سال 96 است.
فرامرزی، هزینه های بیمه سلامت در سال 96 را 2 هزار و 310 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با اجرای طرح تحول سلامت هزینه های درمان پرداختی از جیب بیمار بسیار کاهش یافت و این موضوع هزینه هایی برای دولت دربرداشته است.
مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هم اینک در استان مشکلی در خصوص تامین دارو وجود ندارد، افزود: تنها تعدادی از بیماران خاص در تامین داروهای خارجی با محدودیت مواجه شده اند که این موضوع هم با تدبیر مسئولان برطرف می شود.
فرامرزی خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در داروخانه ها و یا مراکز درمانی موضوع را از طریق سامانه 1666 گزارش دهند.
وی افزود: با وجود شائبه هایی که مطرح می شود اما در خدمات رسانی به بیمه شدگان هیچ مشکلی وجود ندارد و خدمات با کیفیت بیشتری ارائه می شود.
480 هزار نفر از جمعیت چهارمحال و بختیاری از خدمات بیمه سلامت بهره مند هستند که از این تعداد 500 هزار نفر زیرپوشش صندوق جامعه روستایی و عشایری قرار دارند و از خدمات تقریبا رایگان برخوردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار