تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: اشتغال زنان مهمترین اقدام دولت تدبیر و امید در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.
کد خبر: ۶۵۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 15 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- معصومه ابتکار در حاشیه بازدید از اورژانس اجتماعی شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت با حمایت ویژه از اورژانس 123 در صدد پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.
وی با اشاره به فعالیت بیش از 400 اورژانس 123 در کشور از شهروندان خواست همسرآزاری، کودک آزاری، خودکشی و خشونت علیه زنان را به اورژانس اجتماعی اطلاع رسانی کنند.
وی با تاکید بر اطلاع رسانی بیش از پیش اورژانس 123 تصریح کرد: زمینه برای آگاه سازی مردم در خصوص فعالیت این مراکز به ویژه در مدارس فراهم است.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، اورژانس 123 را مداخله موثر در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: این مراکز کارکردهای موثری در حوزه پیشگیری از اعتیاد زنان دارند.
ابتکار، همچنین در خصوص وضعیت لایحه منع خشونت علیه زنان اظهار داشت: این لایحه به قوه قضائیه ارسال شده تا پس از اعلام نظر نهایی برای تصویب به مجلس ارائه شود.
6 مرکز اورژانس اجتماعی در چهارمحال و بختیاری فعال است.
شرکت در شورای اداری، برگزاری نشست با احزاب و تشکل های غیردولتی با عنوان گفت و گوی ملی خانواده و بین نسلی و ارزیابی سیاست های دولت در حوزه زنان و خانواده از برنامه های سفر یکروزه معاون رئیس جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار