در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری مطرح شد
تابناک چهارمحال وبختیاری- حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با اشاره به برگزاری جشنواره تولیدات صدا و سیما در چهارمحال و بختیاری، و اینکه تولیدات صدا و سیما باید همراه با محتوای فرهنگی باشند گفت:این همان فرهنگی است که از جان سرچشمه می‌گیرد و جان مردم ما هم دین اسلام است.
کد خبر: ۶۵۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 13 September 2018

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محل برگزاری این جشنواره در خارج از مرکز استان بود، افزود: معرفی نقاط گردشگری رشد و توسعه منطقه را به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه در خلال برگزاری جشنواره فرصت معرفی شهرکرد به عنوان مرکز چهارمحال و بختیاری از دست رفت، اضافه کرد: این که نتوانیم یک هزار نفر مهمان را در شهرکرد اسکان دهیم به دور از شأن استان است.

فرهنگ رفاه‌طلبی با ارزش‌های جمهوری اسلامی هماهنگ نیست

نکونام با اشاره به اینکه در انتخاب محل برگزاری جشنواره رفاه مهمانان هدف بوده است، ادامه داد: فرهنگ رفاه‌طلبی با ارزش‌های جمهوری اسلامی هماهنگ نیست، فرهنگ انقلاب ساده‌زیستی و همراه با توده مردم بودن است، ترویج این فرهنگ نباید در آینده تکرار شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان وضعیت نقاط گردشگری چهارمحال و بختیاری، گفت: متأسفانه بعضی نقاط گردشگری استان به گناه آلوده می‌شوند؛ این بدرفتاری‌ها، فرهنگ مناطق بکر را زیر و رو می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ گردشگری باید متناسب با ارزش‌های اسلام باشد، افزود: بی‌دینی نباید در این فرهنگ رسوخ کند.

لزوم برخورد با تورهای هنجارشکن

وی با بیان لزوم نظارت بر تورهای ورودی به استان، اضافه کرد: در صورت وجود ناهنجاری در این تورها باید برخورد صورت گیرد.

اقبال عباسی در این نشست با اشاره به اینکه استان مقصد هماهنگی با تورهای وارد شده به منطقه ندارد، گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نمی‌تواند نظارتی بر این تورها داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در صورت وجود تخلف در تورهای گردشگری دستگاه‌های نظارتی مانند نیروی انتظامی باید با متخلفان برخورد قانونی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار