تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری از عزادران حسینی و مسئولین هیئت‌ها خواست در حین برپایی تکایا و عزاداری، اصول ایمنی را رعایت کنند.
کد خبر: ۶۵۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 10 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهندس مجید فرهزاد ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) بر رعایت اصول ایمنی در مساجد، حسینه‌ها و هیئت‌های عزاداری تاکید کرد و گفت: نصب تجهیزات عزاداری به تاسیسات شبکه های برق، خطر بروز حوادث را در پی دارد.
وی با اشاره به اینکه  شبکه‌های برق رسانی عایق نیستند، افزود: نزدیک کردن اجسام به حریم شبکه‌های برق ‌رسانی به منظور برپایی تکایا و نصب داربست، خطر برق گرفتگی و ایجاد حادثه را تشدید  می‌کند.
فرهزاد با تاکید بر اینکه پایه‌ها و تجهیزات برق‌رسانی محل مناسبی برای نصب پرچم و وسایل عزاداری نیست ، از مسئولین هیئت‌ها  خواست به منظور حفظ جان خود و سایر شهروندان و جلوگیری از وقع حوادث ناگوار، از نصب هرگونه تجهیزات به پایه‌ها و تاسیسات برق‌رسانی خودداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: مسئولین هیئت‌ها می‌توانند برای برقراری انشعاب موقت برق به امور برق محل سکونت خود مراجعه کرده و نسبت به اخذ انشعاب اقدام کنند  و در صورت وقوع هرگونه حادثه احتمالی مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های برق با شماره 121، گزارش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار