تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی ایران گفت: تجهیزات رشته های ورزشی جانبازان و معلولان کشور با توجه به وجود تحریم ها، از سوی متخصصان داخلی بومی سازی شد.
کد خبر: ۶۵۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 09 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید علی صمیمی افزود: بومی سازی تجهیزات با همکاری یکی از شرکت های دانش بنیان و مجموعه وزارت دفاع با کیفیت مطلوب انجام شده است.
وی تصریح کرد: در این زمینه تجهیزات ورزشی شامل وزنه ها، دیسک ها و کلاپ ها برای معلولان جسمی بالا در ایران تولید و نیزه برای این قشر از ورزشکاران نیز بزودی تولید خواهد شد.
به گفته وی، ساخت ویلچر برای ورزش معلولان و جانبازان نیز طراحی و ساخته شده و مراحل تایید نهایی را طی می کند.
رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان به ساخت رمپ ویژه ورزش بوچیا نیز اشاره کرد و افزود: مهندسی معکوس ساخت این تجهیزات برای رشته ورزشی بوچیا آغاز شده است.
به گفته وی، تحریم ها باعث خودکفایی ایران در تولید تجهیزات ورزشی جانبازان و معلولان شده است.
صمیمی یادآور شد: کاروان پاراآسیایی ایران مشکلی در زمینه تجهیزات و اعزام ورزشکاران به بازی های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی ندارد.
رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: تفاوتی در میزان جایزه و پاداش کاروان پاراآسیایی 2018 بازی های آسیایی جاکارتا وجود ندارد، زیرا در ماه گذشته که رئیس مجلس و وزیر ورزش و جوانان از کاروان دیدن کردند، قول مساعد برای پرداخت پاداش به کاروان پاراآسیایی را دادند.
وی درباره شایعه خداحافظی «سامند رحمان» و «زهرا نعمتی» پس از بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا نیز افزود: این مساله صحت ندارد و این دو قهرمان تا دوره های بعدی ملی پوش ایران باقی خواهند ماند.
به گفته وی، تمامی کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از شانس مدال برخوردار هستند.
کاروان پاراآسیایی ایران روزهای دهم و یازدهم مهرماه در 13 رشته به مسابقات جاکارتا اعزام می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار