رئیس هیأت دو و میدانی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس هیأت دو و میدانی چهارمحال و بختیاری گفت: در سطح این استان تنها رشته‌ای که ورزشکاران آن به بازی‌های المپیک راه پیدا کردند رشته دو و میدانی است که ورزشکاران استان در چهار دوره بازی‌های المپیک حاضر بودند.
کد خبر: ۶۵۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ 06 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- داریوش صمیمی گفت: بازی‌های آسیایی هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود و بعد از رقابت‌ها المپیک و قهرمانی جهان سومین مسابقات برتر جهان هستند.
رئیس هیأت دو و میدانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه همه قدرت‌های آسیا در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنند، افزود: همه کشورهای آسیایی برای نتیجه گرفتن در این تورنومنت هزینه‌های زیادی کرده‌اند و سعی می‌کنند برای ورزشکاران خود اردوها و مسابقات فراوانی ترتیب دهند تا بتوانند نتیجه خوب و مناسبی در این بازی‌ها کسب کنند.
وی با بیان اینکه اعضای تیم ملی دو و میدانی نتایج خوبی در بازی‌های آسیایی جاکارتا کسب کردند، ادامه داد: در این مسابقات حسین کیهانی از استان کرمان مدال طلا و امیر مرادی از چهارمحال و بختیاری مدال نقره کسب کردند، سجاد مرادی نیز مربی تیم ملی بود که شاگردانش خوش درخشیده و موفق به کسب دو مدال شدند و کارنامه بسیار موفقی داشت.
صمیمی با تاکید بر اینکه در سطح چهارمحال و بختیاری تنها رشته‌ای که ورزشکاران آن به بازی‌های المپیک راه پیدا کردند رشته دو و میدانی است، عنوان کرد: ورزشکاران این استان در چهار دوره بازی‌های المپیک حاضر بودند.
رئیس هیأت دو و میدانی چهارمحال و بختیاری به ورزشکاران دو و میدانی‌کار این استان که در بازی‌های المپیک حاضر بودند اشاره و خاطرنشان کرد: عباس صمیمی، محمود صمیمی، سجاد مرادی، روح‌الله عسگری و محمد ارزنده ورزشکاران استان هستند که در چهار دوره المپیک شرکت داشتند.
وی با اشاره به اینکه عباس صمیمی برای ادامه تحصیل به آمریکا سفر کرده و در دانشگاه به کار مربی‌گری مشغول است، تصریح کرد: از ورزشکاران ذکر شده  که ورزش را کنار گذاشته و به کار مربی‌گری مشغول‌اند می‌توان سجاد مرادی را نام برد.
صمیمی بیان کرد: استعدادیابی در سراسر استان انجام می‌شود تا ظرفیت‌های جوان و نوجوان رشته دو و میدانی استان شناسایی شود، البته ناگفته نماند مدیرکل ورزش و جوانان و معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش این استان همکاری‌های زیادی با ورزشکاران دو و میدانی اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار