تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن به تحریم‌ها دل بسته ولی بداند این فتنه‌ها و جنگ‌های اقتصادی مردم را از پای در نمی‌آورد.
کد خبر: ۶۵۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 06 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در دومین روز از رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمدرسوال‌الله 2 اظهار کرد: این برنامه‌ها و رزمایش‌ها تداعی کننده هشت سال دفاع مقدس بوده و لرزه به اندام دشمن خواهد انداخت. 
 وی افزود: عده‌ای مانند کف روی آب هستند و هر چقدر هم جولان بدهند، مبنا و ریشه‌ای ندارند و مدام رو به نابودی است و در طول تاریخ همیشه پرچم حق برافراشته بوده است. 
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: امروزه عزت شما در جهان و آقایی شما در دل‌ها قرار گرفته است و خداوند به برکت امام و انقلاب به شما عزت داده و از چنگال ستمگران رهایی داده است لذا دشمن آرام نخواهد نشست و همواره سعی بر به دست آوردن سلطه دارد که این خیالی باطل بیش نیست. 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: طی 50 سال حکومت طاغوت و پهلوی، مردم همواره شاهده خیانت‌ها و خونریزی‌های بودند و ملت ایران ملتی نیست که آزموده را دوباره بیازماید و تجربه را یکبار دیگر تجربه کند و هیچگاه از این انقلاب دست بر نخواهند داشت. 
وی در ادامه بیان کرد: طی این 40 سال گذشته تمام فتنه‌ها و جنگ‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم و سربلند از مشکلات گذشته‌ایم و در حال حاضر این فتنه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی خللی در کار ملت نخواهد ایجاد نخواهد کرد و اینکه چگونه دشمن به این‌ها دل بسته باعت تعجب است. 
 نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: دشمن این ملت و دولت را آزموده و آثار حرکات این ملت را در جهان مشاهده کرده و این خیالی باطل است که بتواند در این انقلاب خللی ایجاد کند و مردم عزت و دستاورد دینی را هیچ زمان رها نخواهند کرد. 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: انقلاب نعمت خداوند است و مردم با لبیک به امام راحل همیشه پرچم انقلاب را برافراشته نگاه داشتند چرا که این مردم پرورش یافته مکتب اهل بیت هستند. 
وی در ادامه گفت: دشمن به تحریم‌ها دل بسته ولی بداند این فتنه ها و جنگ های اقتصادی مردم را از پای در نمی‌آورد. 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که ما هیچ مشکل حل نشدنی نداریم، خاطرنشان کرد:  لازم است به تدبر، ایستادگی، استفاده از نیروهای جوان و خلاق و همچنین افکار درست وارد میدان شد و مدبرانه عمل کرد تا از این مشکلات همانند گذشته بگذریم. 
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: پیوند میان ملت و ولایت همیشه پایدار بوده است و تا زمانی که این پیوند برقرار باشد انقلاب می ماند. 
وی در پایان گفت: دشمن سعی دارد تا مشکلات پیش آمده را به پای ولایت بگذارد و ریشه انقلاب را مخدوش کند اما این خواب تعبیر نخواهد شد و این خیال باطل است چرا که ولایت در دل مردم جای دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار