در چهارمحال و بختیاری
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تکمیل و تحویل 85 درصد از 22 هزار واحدهای مسکن مهر این استان در دولت تدبیر و امید خبر داد.
کد خبر: ۶۵۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 05 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- محسن حیدری اظهار داشت: 630 واحد دارای پرونده تخلف قانونی و قضایی مسکن مهر موجود در استان نیز امسال تعیین تکلیف می شود.
وی گفت: برای ساخت واحدهای مسکن مهر در استان 12هزار میلیارد ریال از محل آورده متقاضی و 300 میلیون ریال برای هر واحد از محل تسهیلات بانکی هزینه شده است.
حیدری، ساخت و بهره برداری مساجد، کلانتری، مراکز بهداشتی و درمانی، مدارس و ارائه خدمات زیربنایی در سایت های مسکن مهر سطح استان را از دیگر اقدامات در دولت تدبیر و امید اعلام کرد.
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه سوم تکمیل و تحویل مسکن مهر این استان بعد از استانهای یزد و زنجان خبر داد و افزود: همه زیرساخت ها از جمله شبکه آب، برق، گاز، تلفن و ساماندهی معابر در 5 سال گذشته انجام شده است.
وی احداث مراکز آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی، ایجاد فضای سبز مناسب و استقرار بازارچه را از دیگر برنامه های امسال دولت برای ساکنان مسکن مهر استان دانست.
 60 درصد از جمعیت 947 هزار نفری چهارمحال و بختیاری در مناطق شهری سکونت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار