استاندار چهارمحال و بختیاری
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات لازم برای اجرایی شدن طرحهای عمرانی و زیربنایی فرهنگ و هنر این استان در راستای تحقق توسعه فعالیت هاب فرهنگی و هنری اختصاص می یابد.
کد خبر: ۶۵۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 05 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در نشست با معاون توسعه مدیریت و منابع در استانداری افزود:طرح های عمرانی و زیربنایی فرهنگ و هنر که ملی هستند، باید اعتبارات خود را از ردیف های ملی دریافت کنند و طرحهای استانی نیز اعتبارات خود را از محل بودجه استان دریافت خواهند کرد.
به گفته وی، دولت تدبیر و امید روحیه نشاط و امیدواری را در کشور تقویت کرد و این استان نیز در بخش های مختلف این روحیه تقویت شد.
وی تصریح کرد: به دلیل وجود فرهنگ غنی در بین اقوام چهارمحال و بختیاری این نشاط و امید وجود دارد و برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه امید بخشی حمایت می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: در دولت تدبیر و امید در بخش های فرهنگی و هنری گام های مطلوبی برداشته شده است.
علی اصغر کاراندیش افزود: در طول 5 سال اخیر، بخشی از اهداف و برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری محقق شده است و باید برای برنامه ها و اهداف کامل، از تمام ظرفیت ها استفاده کرد.
در این نشست گزارشی از عملکرد بودجه ای و طرحهای نیمه تمام فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ارائه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار