مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: این اداره توانایی رسیدگی به امور جوانان از جمله ازدواج، هویت، اشتغال، شبکه‌های مجازی و امور فرهنگی را ندارد.
کد خبر: ۶۵۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 05 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید کریمی گفت: متوسط سرانه ورزش در چهارمحال و بختیاری ۲۸ سانتی‌متر است که شهرستان بن با ۶۷ سانتی‌متر بالاترین و لردگان پایین‌ترین میزان سرانه ورزش در استان را دارا هستند، باید تلاش کرد تا سرانه ورزش استان به حد استاندارد برسد.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه صدور مجوز برای معرکه‌گیران خیابانی باید توسط چند ارگان انجام گیرد، اظهارکرد: اداره ورزش و جوانان متولی حرکات ورزشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی حرکات نمایشی است و استانداری باید به عنوان ناظر بر فعالیت این افراد عمل کند.
وی ادامه داد: نمایش‌های معرکه‌گیران باید سامان‌دهی شوند، سامان‌دهی فعالیت‌های چندوجهی که نیازمند نظارت چند دستگاه است به راحتی انجام نمی‌گیرد.
کریمی با بیان اینکه برگزاری اردوهای تیم ملی در چهارمحال و بختیاری در دراز مدت درآمدزاست و به اشتغال در استان کمک می‌کند، خاطر نشان کرد: با برگزاری اردوهای مختلف در استان هتلینگ فرودگاه، بازار، فرهنگ مردم و ... تحت تاثیر قرار می‌گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: استان ما به دلیل دارا بودن ۳۰ هزار کیلومتر رودخانه، آب و هوای مناسب و برف می‌تواند مکان مناسبی برای برگزاری اردوهای تیم ملی باشد.
وی گفت: چهارمحال و بختیاری باید به مردم کشور شناسانده شود، برای اجرایی شدن این امر در حال ساخت فیلمی با مضمون ورزش‌های هیجانی در طبیعت هستیم زیرا با حضور تیم‌های مختلف، استان به کشور شناسانده می‌شود و باعث جذب توریست می‌شود.
کریمی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم درصد تحقق برنامه‌ای را بدانیم باید ببینیم در پس آن چه هست، بیان کرد: مسؤولیت جوانان را بر عهده اداره‌ای قرار داده‌اند که توان اجرای آن را ندارد.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امور جوانان این اداره کل با هشت نفر نیرو و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار توانایی رسیدگی به امور جوانان از جمله ازدواج، هویت، اشتغال، شبکه‌های مجازی و امور فرهنگی را ندارد.
وی با اشاره به اینکه بودجه امور جوانان این اداره کل طی 10 سال گذشته از چهار میلیارد تومان به 350 میلیون تومان کاهش یافته است، خاطر نشان کرد: قرار دادن امور جوانان در زیر مجموعه‌ای که خود مشکلات زیادی دارد باعث شده است نظام‌مندی برای امور جوانان وجود نداشته باشد.
کریمی اظهار کرد: یکی از قوی‌ترین دستگاه‌های اجرایی باید حوزه جوانان شود و بعد از آموزش و پرورش و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور سومین دستگاه باید وزارت ورزش و جوانان با متفکرترین افراد با دانش کافی برای نجات جوانان باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: من در تلاشم با تشکیل اتاق فکر و مطالعه ضعف‌های خود را بشناسم تا مدیریت خوبی برای امور جوانان انجام دهم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار