تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان گفت: تمامی ورزشکاران ایرانی حاضر در رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی از شانس کسب مدال برخوردارند.
کد خبر: ۶۵۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 04 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید علی صمیمی در مجمع سالانه هیات ورزش جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری در اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: ایران 209 ورزشکار را به بازی های پاراآسیایی 2018اندونزی اعزام می کند ، که تمامی ورزشکاران ایرانی می تواند در رده های اول تا سوم هر رشته قرار گیرند.
به گفته وی، کاروان پاراآسیایی ایران روزهای دهم و یازدهم مهرماه در 13 رشته به مسابقات جاکارتا اعزام می شوند.
صمیمی یادآور شد:ایران در برخی از رشته ها از جمله تیراندازی با کمان و والیبال مردن یا دوومیدانی ایرانی همواره صاحب مدال بوده است و در 2018جاکارتا از این عناوین دفاع خواهد کرد.
رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان با بیان اینکه تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران نیز یکی از مدال های این رقابت ها را کسب خواهد کرد ، افزود: انتظار است بانوان والیبالیست ایرانی بتوانند مانند دوره گذشته در جایگاه دومی رقابت ها قرار گیرند.
در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی نیز ایران صاحب 62مدال شد که 20 طلا، 20 نقره و 22برنز بود و بهترین عملکرد را در تاریخ بازی های آسیایی از نظر کسب مدال داشت.
رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان از برگزاری جشنواره ورزش معلولان و جانبازارن ایرانی در دهه بهمن امسال با حضور 3 گروه جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان خبر داد و گفت: این جشنواره به عنوان یک المپیاد بزرگ ورزشی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.
به گفته وی، کسب سهمیه ورودی های پاراالمیپک 2020 در بازی جهانی 2019 از مهمترین برنامه های این فدراسیون در سال آینده است.
صمیمی اظهار داشت: اکنون برنامه ریزی شده است بخشی از ورزش معلولان و جانبازان را فدراسیون های مربوطه پوشش دهند.
وی حفظ سلامتی ورزشکاران جانباز و معلول را مهمترین برنامه این فدراسیون دانست و گفت: کار برای ورزش معلولان و جانبازان باید دلی باشد .
صمیمی گفت: سهم چهارمحال و بختیاری از تیم های ملی ورزش جانبازان و معلولان باید بیش از 3 نفر باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هم اکنون ورزشکاران معلول و جانباز استان در 13 رشته در بخش مردان و 7 رشته در بخش زنان فعالیت دارند.
حمید کریمی ، لازمه کار در هیات های ورزشی را براساس برنامه تدوین شده عنوان کرد و گفت: هیات ورزش جانبازان و معلولان باید براساس تفاهمنامه برنامه خود را پیش ببرد و عملکرد سالانه خود را نیز در اختیار اعضا مجمع قرار دهد.
در این مجمع سالانه ، حیدر قربانپور به عنوان رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری انتخاب شد و از تهمینه اسماعیلیان سرپرست این هیات قدردانی شد.
از چهارمحال و بختیاری نسرین فرهادی در والیبال نشسته بانوان در مسابقات پاراآسیایی 2018جاکارتا حضور خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار