تابناک چهارمحال وبختیاری- استاد حوزه علمیه گفت: چنانچه گمان ارتباط خانوادگی بین محتکران اخیر و مدیران استانی صحت دارد، باید دستگاه قضایی بدون تساهل و تسامح با احتکارکنندگان برخورد و نتیجه را رسانه‌ای کند.
کد خبر: ۶۵۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 03 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام محمدعلی خسروی با انتقاد از روند برخورد با محتکرین و مفساد اقتصادی در کشور، گفت: احساس می‌شود برای این افراد یک حاشیه امنی ایجاد شده بود و این افراد احساس امنیت می‌کردند و به کار خود ادامه می‌دادند.
استاد حوزه علمیه با اشاره به کشف انبارهای احتکار در چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: متأسفانه برخی از سرمایه‌گذاران و مدیران در حال سوءاستفاده از شرایط اقتصادی موجود هستند و اگر قوه‌قضائیه با کمبود نیرو در رسیدگی به پرونده‌های احتکار و مفاسد اقتصادی مواجه است می‌تواند از ظرفیت قضات جهادی استفاده کند.
خسروی با تأکید بر اینکه شرایط فعلی محصول یک مدیریت ضعیف و ناکارآمد است، گفت:  زمانی‌که برخورد صریح و شفاف با محتکران صورت نگیرد، گمانه‌زنی در رابطه با زد و بندهای مالی و اقتصادی با محتکران از سوی مسؤولان قوت می‌گیرد و باتوجه به شرایط اقتصادی فعلی حال حاضر حال کشور هیچ توجیهی برای عدم برخورد با این اشخاص پذیرفته نیست.
استاد حوزه علمیه با اشاره به شایعاتی که در بین مردم در خصوص احتکارکنندگان در استان مطرح شده است، توضیح داد: به نظر می‌رسد برای جلب اعتماد مردم نام این افراد رسانه‌ای شود و چنانچه گمان ارتباط خانوادگی بین این افراد و مدیران استانی صحت دارد، باید دستگاه قضایی بدون تساهل و تسامح با احتکارکنندگان برخورد و نتیجه را رسانه‌ای کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار