تابناک چهارمحال وبختیاری- تیم هیأت تیراندازی شهرکرد در پایان دومین مرحله از لیگ تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی چهارمحال و بختیاری در صدر جدول امتیازات قرار گرفت.
کد خبر: ۶۵۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 02 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- وبه نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، مرحله دوم لیگ تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی استان با رقابت 36 تیرانداز در بروجن برگزار شد و تیم هیأت تیراندازی شهرکرد توانست درمجموع دو رشته با کسب 3 هزار و 252 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.
در این مرحله، تیم هیأت تیراندازی بروجن با 3 هزار و 238 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با 3 هزار و 157 امتیاز سوم شد.
بخش انفرادی این رقابت‌ها هم با برتری آرزو امانی و اکبر سلطانی‌فر از ورزشکاران هیأت تیراندازی شهرکرد ادامه یافت.
 امانی در این مرحله موفق شد با 584 امتیاز همچنان در جایگاه نخست رشته تفنگ باقی بماند و سلطانی‌فر هم با 563 امتیاز مقام نخست تپانچه را برای خود حفظ کرد.
در بخش تپانچه، سمیرا پرسته از هیأت تیراندازی بروجن با 540 امتیاز پس از سلطانی‌فر به جایگاه دوم رسید و هاجر مصلح از تیم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با کسب 525 امتیاز به مقام سوم دست یافت.
گلناز فلکی از هیأت تیراندازی شهرکرد و نجمه چگاه از هیأت تیراندازی بروجن هم در رشته تفنگ با 569 و 561 امتیاز دوم و سوم شدند.
گفتنی است، مرحله دوم رقابت‌های لیگ تیراندازی چهارمحال و بختیاری نهم شهریورماه در سالن تیراندازی بروجن برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار