تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: 380 میلیارد ریال تسهیلات با اجرای طرح اشتغال فراگیر و مشاغل خانگی در این استان به متقاضیان پرداخت شد.
کد خبر: ۶۵۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ 02 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حفیظ الله فاضل افزود: تاکنون 7 هزار و 54 طرح متقاضی در سامانه کارا ثبت نام شده که از این تعداد 2 هزار و 867 طرح در حوزه جهادکشاورزی، 2 هزار و 12 طرح در بخش صنعت، یک هزار و 104 طرح در حوزه میراث فرهنگی و مابقی در سایر حوزه ها بوده است.
وی ادامه داد: از این تعداد 2 هزار و 189 طرح در کمیته فنی تایید شده و یک هزار و 632 طرح به ارزش 2 هزار و 660 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی و ارسال شده است.
فاضل با اشاره به پرداخت 380 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک های عامل به طرح های متقاضی تصریح کرد: 560 میلیارد ریال طرح نیز انعقاد قرارداد شده و بزودی پرداخت می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: 557 طرح نیز از سوی بانک ها برگشت داده شد که بیشتر بدلیل نداشتن توجیه اقتصادی، معرفی نکردن ضامن معتبر، انصراف متقاضی و عدم ارائه مدارک لازم بوده است.
فاضل، سهم استان در حوزه مشاغل خانگی را 225 میلیارد ریال و در حوزه اشتغال فراگیر 4 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: امید است با همکاری بیش از پیش بانک ها بتوان در جذب به موقع تسهیلات اقدام کرد.
براساس آخرین گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری در بهار امسال 22.8 درصد اعلام شده که با 4 درصد اختلاف با کرمانشاه، این استان همچنان رتبه نخست بیکاری کشور را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار