تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: افزون بر 2 هزار میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید در بخش گازرسانی این استان هزینه شده است.
کد خبر: ۶۴۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 01 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سیامک حیدری در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اظهار داشت: طی همین مدت گازرسانی به 8 شهر و 107 روستای جدید انجام شده است.
وی تعداد شهرهای برخوردار از گاز طبیعی را 39 شهر و تعداد روستاهای بهره مند از خدمات گازرسانی را 464 روستا اعلام کرد و افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی گازرسانی به شهر «بازفت» از توابع کوهرنگ و 57 روستای دارای اولویت در حال اجراست.
به گفته وی گازرسانی در دولت تدبیر وامید 22 درصد نسبت به دولت دهم رشد داشته و به 5 هزار و520 کیلومتر ارتقا یافته است.
حیدری ادامه داد: در ابتدای دولت یازدهم 235 هزار و 721 مشترک در استان از گاز طبیعی بهره مند بودند که طی 5 سال گذشته با 31 درصد رشد به 307 هزار و 799 مشترک افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری تعداد مشترکان صنعتی و کشاورزی گاز طبیعی استان را در ابتدای دولت یازدهم 874 مشترک عنوان و تصریح کرد: این رقم هم اینک با 35 درصد رشد به یکهزار و176 مشترک صنعتی و کشاورزی ارتقا یافته است.
حیدری، ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق شهری استان را بیش از 95 درصد و ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق روستایی این خطه را 86.5 درصد دانست.
وی همچنین مطالبات معوق این اداره را افزون بر 300 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: با دریافت به موقع مطالبات می توان طرح های در دست اقدام را سرعت بخشید.
طبق اعلام کارشناسان شرکت ملی گاز، چهارمحال و بختیاری در ردیف 8 استان سبز کشور در اجرای گازرسانی به مناطق شهری، روستایی و صنعتی قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار