تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر شعب بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از پرداخت 1868میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان، دامداران و صنایع مرتبط با بخش کشاورزی توسط بانک کشاورزی استان طی پنج ماه ابتدای امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۴۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ 01 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- هوشنگ طاهری میرقائد با اعلام این خبر، اظهار کرد: بانک کشاورزی استان در راستای بیانات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، 411 میلیارد  ريال تسهیلات از محل اعتبار ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری به  150 نفر از فعالان و صنایع مرتبط با بخش کشاورزی استان پرداخت کرده که این میزان تسهیلات زمینه اشتغال 342 نفر را ایجاد خواهد کرد.
وی افزود: از محل اعتبار صندوق توسعه ملی نیز 651 میلیارد ريال تسهیلات به 894 نفر از کشاورزان، دامداران و صنایع مرتبط با بخش کشاورزی مصوب و پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان ادامه داد: این میزان تسهیلات موجب تثبیت اشتغال 1000 نفر و ایجاد اشتغال برای 130 نفر شده است.
وی در ادامه از پرداخت 124 میلیارد  ريال تسهیلات ازدواج به 811 نفر از جوانان استان خبر داد.
طاهری میرقائد تصریح کرد: در سایر بخش‌ها از جمله مکانیزاسیون کشاورزی، اشتغالزایی بند د تبصره 16 و تسهیلات ارزان قیمت به عشایر و تشکل‌های آسب دیده و ... در مدت  یاد شده 682 میلیارد  ريال تسهیلات ارزان قیمت توسط بانک کشاورزی استان پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار