مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت سهمیه بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی استان ابلاغ شد.
کد خبر: ۶۴۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ 29 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سهراب رئیسی با اشاره به ابلاغ سهمیه بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت تعداد یک هزار و 455 فقره تسهیلات به مبلغ 364 میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی به استان ابلاغ و معرفی متقاضیان به بانک‌های عامل شروع شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: سقف تسهیلات برای هر نفر 250 میلیون ریال است و برای احداث واحدهای مسکونی در روستاها و شهرهای با جمعیت زیر 25 هزار نفر پرداخت می‌شود؛ پیگیری مابقی سهمیه استان از طریق بانک‌های عامل در مرکز در دست اقدام است.
وی اضافه کرد: از ابتدای شروع طرح مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی تاکنون بالغ بر 36 هزار و 300 فقره تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی پرداخت شده که منجر به مقاوم‌سازی 33 هزار و 700 واحد در سطح استان شده است و مابقی ساختمان‌های برخوردار از تسهیلات نیز در مراحل تکمیل هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار