مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم بزرگداشت شهدای دولت در گلزار مطهر شهدای شهرکرد همراه با کلاس معارف برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 29 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط‌عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت در گلزار شهدای شهرکرد خبر داد و گفت: این مراسم صبح امروز همراه با برگزاری کلاس معارف مدیران در جوار قبور مطهر شهدای شهرکرد، با حضور مسؤولان استانی برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا و به‌خصوص شهدای دولت، افزود: همان‌طور که شهیدان رجایی و باهنر با روحیه جهادی و انقلابی و تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی توانستند در آن دوران سخت و سرنوشت ‌از بر مشکلات فایق آیند و کشور را از بحران به سلامت عبور دهند، در زمان دفاع مقدس نیز رزمندگان با دست خالی و با روحیه جهادی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند.
وی اضافه کرد: در زمان کنونی نیز که دشمن در حال تدارک جنگ اقتصادی است مردم و مسؤولان باید با الگو گرفتن از شهدا با مشکلات مقابله کنند؛ تا آسیبی به نظام و انقلاب وارد نشود.
نجفی در ادامه با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در هفته دولت، بیان کرد: در راستای گرامیداشت هفته دولت برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری پنج یادوراه شهدا در سطح استان، تجدید میثاق با شهدا، سرکشی از خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر به‌خصوص خانواده‌های معظم شهدا در مناطق محروم و دورافتاده و همچنین سرکشی از خانواده شهدای کارمند در استان برنامه‌ریزی شد.
 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از افتتاح 6 گلزار مطهر شهدا در سطح استان خبر داد و افزود: این گلزارها با هزینه 507 میلیون تومان ساماندهی و در هفته دولت افتتاح و به‌ منظور حفظ و نگهداری این اماکن مقدس، تحویل شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار