تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ارج نهادن به مفاخر این استان از سوی رسانه ملی گفت: نقش مردم این استان در طول تاریخ معاصر کشور بخوبی تبیین و معرفی نشده است.
کد خبر: ۶۴۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ 26 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اردشیر نوریان در آئین گشایش بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استانها در منطقه گردشگری چغاخور افزود: در جریان مشروطه دلاورمردان بختیاری نقش بسیار مهمی در جامعه ایفا کردند، اما تا چند سال گذشته کسی جرات اسم بردن از این حماسه آفرینان را نداشت.
وی ادامه داد: ظرفیت های این استان نیز همانند نقش آفرینی مردم آن همچنان ناشناخته و مظلوم واقع شده است و از رسانه ملی تقاضا می شود با عزت و اقتدار از این استان برنامه تولید و به نمایش بگذارد.
نوریان تصریح کرد: مردم این استان اگرچه لب چشمه قرار دارند اما تشنه هستند و معتقدیم در 40 سال اخیر حق آنها آنطور که باید لحاظ نشده است.
این نماینده مجلس دهم، هویت بخشی، وحدت آفرینی و معرفی نقاط مختلف کشور را از کارویژه های این جشنواره برشمرد و گفت: انتظار می رود این کارویژه ها بخوبی در فرصت برگزاری این جشنواره فراهم شود.
در طول برگزاری بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استانها، ظرفیت های چهارمحال و بختیاری در تمامی حوزه ها در 150 شبکه رادیو و تلویزیون برای مخاطبان معرفی خواهد شد.
در این جشنواره از 15 نفر از هنرمندان کشور، هنرمندان استان، خانواده شهدا تجلیل شد.
128داور از جمله هنرمندان عرصه سینما، تلویزیون و موسیقی آثار رسیده به جشنواره را مورد ارزیابی و داور قرار داده اند.
بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استانهای صدا و سیما سوم تا پنجم شهریورماه به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار