تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره‌ ضمن خدمت درس تربیت بدنی برای آموزگاران مدارس ابتدایی با اولویت مدارس دخترانه در سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 26 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- خدایار قاسم‌پور با اعلام این خبر، اظهار کرد: 40 ساعت آموزش ضمن خدمت برای آموزگاران مدارس ابتدایی در حال برگزاری است و در مجموع 2126 نفر در قالب 93000 ساعت آموزش ضمن خدمت درس تربیت بدنی، در این دوره بزرگ شرکت می‌کنند.
وی افزود: به منظور توسعه فرهنگ ورزش، نشاط و سلامتی در میان اقشار جامعه، توسعه و گسترش تربیت بدنی و افزایش نشاط، تحرک و سلامتی دانش آموزان مدارس ابتدایی دخترانه و آموزگاران پایه، افزایش انس و علاقه دانش آموزان به کلاس، معلم و محتوای درس و ایجاد زمینه آموزش تلفیقی محتوای سایر دروس با بازی‌های شاد و مفرح ورزشی، افزایش توانمندی آموزگاران پایه مدارس ابتدایی دخترانه برای تدریس مطلوب و کیفی درس تربیت بدنی، در این دوره به آموزگاران، آموزش‌های لازم داده می‌شود تا بتوانند ساعات درس تربیت بدنی را با کیفیت برگزار کنند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان تصریح کرد: هدف این است این معلمان، خودشان در فعالیت‌های ورزشی به همراه دانش‌آموزان شرکت کنند که این امر تاثیر مطلوبی در ارتباط عاطفی میان معلم و دانش‌‌آموز خواهد داشت و یکی از مهمترین راهکارها، کیفیت بخشی ساعت درس تربیت بدنی در مدارس دخترانه است که نیاز به یک عزم ملی دارد و باید تمام جامعه به ویژه طلایه داران تعلیم و تربیت در این خصوص مشارکت لازم را داشته باشند.
قاسم‌پور در ادامه گفت: بر این اساس معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان با درک عمیق از نقش آموزگاران در تعلیم و تربیت دانش آموزان و با استفاده از مشارکت و هم افزایی بر آن است تا دانش آموزان دوران طلایی، مهارت ‌پایه حرکتی را با همیاری و مشارکت آموزگاران پایه، به عنوان اثر بخش‌ترین گزینه ممکن در راستای ارتقاء سلامت، نشاط و پویایی کسب کنند.
وی خاطرنشان کرد: پس از اجرای این دوره که از 10 مرداد ماه آغاز شده و تا 20 شهریور ماه ادامه دارد، سال تحصیلی جدید را با شعار "مدرسه شاد، دانش آموز شاد، معلم شاد" آغاز خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار