تابناک چهارمحال وبختیاری- به مناسبت هفته دولت، کارخانه تولید خوراک دام و طیور راشین در شهرستان سامان افتتاح شد.
کد خبر: ۶۴۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 25 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– سید نعیم امامی سوم شهریورماه در این آیین، اظهار کرد: این کارخانه یکی از معدود کارخانه‌هایی است که با فناوری بالا در منطقه غرب و مرکز کشور در حال بهره‌برداری است و جواز این واحد کمتر از یک سال اخذ شده که امروز به بهره برداری می‌رسد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: این کارخانه جزء معدود کارخانه‌هایی است که در بازه زمانی اعلام شده کار خود را انجام داده است.
امامی گفت: حجم سرمایه‌گذاری این کارخانه حدود 7.5 میلیارد تومان بوده که دو میلیارد تومان آن از محل طرح رونق تولید و مابقی سهم آورده متقاضی بوده است.
امامی ادامه داد: در حال حاضر تعداد اشتغال ایجاد شده حدود 30 نفر بوده که تعداد اشتغال آن با اجرای طرح‌های توسعه‌ای که در آینده صورت می‌گیرد افزایش خواهد یافت.
وی خاطرنشان کرد: تمام ماشین آلات این سیستم و کارخانه توسط تولیدکنندگان و ماشین‌سازان داخلی با بهره‌گیری و الگوبرداری از ماشین‌سازی‌های اروپایی شکل گرفته و یکی از بهترین واحدهای هوشمند تولید خوراک دام کشور محجسوب می‌شود.
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: 19 طرح عمرانی در بخش‌های مختلف صنعت، خدمات روستایی و تولیدات دامی در شهرستان سامان در هفته دولت افتتاح می‌شود و دو طرح نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.
ارشیر نوریان افزود: نزدیک به 16.5 میلیارد تومان اعتبار برای این طرح‌ها هزینه شده و امیدواریم آثار مثبتی داشته باشد.
وی گفت: براساس برآورد و محاسبات 57 نفر به شکل مستقیم با افتتاح این پروژه‌ها مشغول به کار خواهند شد و چرخ توسعه در این شهرستان یک گام به جلوتر، حرکت می‌کند.
نوریان خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بازنگری خدماتی است که باید به مردم در این شهرستان داده شود و نواقص و کاستی نیز بررسی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار