تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر اورژانس 115 چهارمحال و بختیاری گفت: کارشناسان فوریتهای پزشکی اورژانس 115، جان دو جوان 24 و 37 ساله را نجات دادند.
کد خبر: ۶۴۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 23 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی روابط عمومی اورژانس 115 استان فرامرز شاهین، اظهار کرد: در تاریخ 30مرداد97 آقای 37ساله شهرکردی دچار ایست قلبی تنفسی می‌شود و پس از تماس با مرکز پیام اورژانس 115 فورا یک دستگاه آمبولانس اورژانس به همراه کارشناسان فوریتهای پزشکی به محل حادثه اعزام شدند که پس از معاینه متوجه می‌شوند آقای 37 ساله دچار ایست قلبی و تنفسی شده است.
وی افزود: کارشناسان اورژانس 115 بلافاصله عملیات احیای قلبی و ریوی پیشرفته را آغاز کردند و بیمار را از مرگ حتمی نجات داده و برای اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان هاجر شهرکرد منتقل کردند.
شاهین تصریح کرد:حادثه دوم ساعت 4:00 صبح روز گذشته در بروجن اتفاق افتاد و آقای 24ساله دچار ایست قلبی و تنفسی می شود که بلافاصله پس از تماس با مرکز پیام اورژانس 115 یک دستگاه آمبولانس به همراه کارشناسان فوریتهای پزشکی به محل اعزام شد و پس از بررسی علائم حیاتی بیمار، سریع عملیات احیای قلبی و ریوی پیشرفته را آغاز شد و بیمار را به زندگی بازگشت.
مدیر اوژانس چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کارشناسان اورژانس 115 بیمار را پس از احیا به بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن انتقال دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار