تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری گفت: 63 پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان همزمان با هفته دولت در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۶۴۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 19 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مجید فرهزاد از افتتاح و کلنگ زنی 63 پروژه این شرکت با اعتباری بالغ بر 138 میلیارد و 110 میلیون ریال در هفته دولت خبر داد.
وی افزود:  شرکت توزیع برق استان در راستای خدمت رسانی به مردم فهیم استان 63 پروژه با اعتباری بالغ بر 138 میلیارد و 110 میلیون ریال درهفته دولت سال جاری افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این تعداد 40 پروژه افتتاح و 23 پروژه دیگر کلنگ‌زنی خواهد شد.
فرهزاد خاطرنشان کرد: برق رسانی به روستاها و مناطق دور افتاده و صعب العبور، احداث روشنایی معابر، نصب تجهیزات اتوماسیون شبکه های توزیع ، اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق رسانی ، تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار ، تامین برق مشترکین جدید شهری و روستایی، نصب و تعویض کنتورهای چند زمانه و هوشمند و.... از جمله این پروژه ها می‌باشد که در سطح استان ، اجرا خواهد شد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری اهداف اصلی اجرای این پروژه ها را  پایداری شبکه ها و تامین برقی مطمئن برای مشترکین، ایجاد قدرت مانور و کاهش خاموشی ها ، مدیریت مصرف انرژی و کاهش هزینه ها ، رفع افت ولتاژ ، روشنایی معابر، تامین برق خانوارهای روستایی و .... عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار