تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: برای سال جاری پیش‌بینی می‌شود میزان نذورات مردمی عید قربان در استان نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته باشد.
کد خبر: ۶۴۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 18 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علی ملکپور اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هر ساله با هدف کمک به محرومان در روز عید سعید قربان، اقدام به جمع‌آوری نذورات خیرین و نیکوکاران در قالب هدایای نقدی، گوشت گرم و دام زنده می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست ایتام و نیازمندان واقعی برساند.
وی افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته این آمادگی وجود دارد تا این مهم را به نحو احسن برنامه‌ریزی کند.
ملکپور ادامه داد: 18 اداره و 34 مرکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در سراسر استان، آمادگی دریافت و توزیع هدایای نقدی و غیرنقدی هم‌وطنان را دارند.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته مردم نیکوکار و متدین استان 9 میلیارد ریال نذورات عید سعید قربان را به کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا کردند که میان نیازمندان توزیع شد، تصریح کرد: برای سال جاری پیش‌بینی می‌شود میزان نذورات مردمی نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته باشد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خاطرنشان کرد: علاوه بر آمادگی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برای دریافت نذورات غیر نقدی خیرین و نیکوکاران، به منظور سهولت در اهدا کمک‌های نقدی، مردم می‌توانند با شماره گیری کد #1 *3*038* 8877 * یا ارسال عدد 3 به شماره 30003333 و دریافت لینک دانلود نرم‌افزار سنا، یا به شماره حساب 0107887313000 نزد بانک ملی و یا کارت مجازی به شماره 6037991899904829 واریز تا در اسرع وقت به دست نیازمندان واقعی جامعه رسانده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار