رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: صنعت توریسم تحولات اقتصادی چهارمحال و بختیاری را به نحو مطلوب رقم می‌زند و توسعه صنعت گردشگری، نیازمند نگاه ویژه به حوزه تبلیغات است.
کد خبر: ۶۴۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 15 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، خان‌محمد غیبی حاجیور با بیان اینکه باید درصدد معرفی بیش از پیش هویت و تاریخ این استان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی تلاش نمود گفت: لازم است حمایت‌های مالی از افرادی که در حوزه گردشگری فعال هستند صورت گیرد.
رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شوراها به‌عنوان یکی از ارکان نظام تصمیم‌گیری در کنار مدیران هستند، افزود: مدیران نباید شوراهای اسلامی را رقیب خود بدانند بلکه آنان را همراه و رفیق خود محسوب کنند.
وی بر تقویت صنعت گردشگری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد و گفت: این استان باید به جایگاه واقعی خود در زمینه گردشگری دست پیدا کند که در این بین شوراهای اسلامی آمادگی هر گونه همکاری را دارند.
غیبی حاجیور با بیان اینکه صنعت توریسم تحولات اقتصادی چهارمحال و بختیاری را به نحو مطلوب رقم می‌زند، خاطرنشان کرد: توسعه صنعت گردشگری ، نیازمند نگاه ویژه به حوزه تبلیغات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار