مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است میان صنایع و ورزش یک معادله برد - برد ایجاد شود و اگر نتوان اقتصاد ورزش را احیاء کرد موفقیت کسب نخواهد شد، لذا زمانی یک صنعت‌گر می‌تواند از ورزش حمایت کند که یک معادله برد-برد در میان باشد.
کد خبر: ۶۴۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 14 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید کریمی اظهار کرد: امروزه ورزش در جهان به عنوان يك صنعت پولساز و جذاب مي تواند بسياري از مشكلات اقتصادي و فرهنگي هر جامعه‌اي را بهبود ببخشد و در كنار ورزش مي‌توان صنعت گردشگري را توسعه داد و با جذب سرمايه‌هاي كلان در اين زمينه اقتصاد كشور را شكوفا كرد.
وی با اشاره به اینکه ارتباط میان صنعت و ورزش نامطلوب است، افزود: نه مدیران صنایع از ظرفیت‌های ورزش‌ مطلع هستند و نه مدیران ورزشی توانسته‌اند که صنعت‌گران را از این ظرفیت آگاه کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: حوزه جوانان بسیار گسترده است و شامل 18 محور است، یک دستگاه نمی‌تواند فعالیت‌های این حوزه را پیگیری کند و اداره ورزش و جوانان کاراکتر مناسبی برای این انتخاب نبوده است.
وی با اشاره به گستردگی حوزه ورزش، افزود: در حال حاضر 480 هیآت ورزشی در استان وجود دارد که مدیریت آن‌ها بسیار دشوار است و لازم است دولت‌مردان عمیق‌تر فکر کرده و ساختار آن را تقویت کنند چراکه بحث ورزش و جوانان میراث ارزشمندی است.
کریمی خاطرنشان کرد: اعتبارات تخصیص داده شده به حوزه جوانان در سال گذشته سه میلیارد و 700 میلیون ریال بوده که تا پایان سال به پنج میلیارد ریال رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان گفت: حوزه ورزش با حدود 60 تا 70 سال سابقه با فدراسیون‌های شناخته شده، ساختاری هدفمند و نظام‌مند است و نظمی که در ساختار حوزه ورزش است، در حوزه جوانان وجود ندارد.
کریمی خاطرنشان کرد: لازم است میان صنایع و ورزش یک معادله برد - برد ایجاد شود و اگر نتوان اقتصاد ورزش را احیاء کرد موفقیت کسب نخواهد شد، لذا زمانی یک صنعت‌گر می‌تواند از ورزش حمایت کند که یک معادله برد-برد در میان باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان بیان کرد: جنگ امروز، جنگ مدال‌ها است و دیگر روزگار کشور گشایی نیست و برند یک کشور، مدال‌های قهرمانی آن کشور است و در حال حاضر ورزش تاثیر بسیار زیادی در اقتصاد یک کشور خواهد داشت.
کریمی فقر حرکتی مردم را بزرگترین دغدغه اصلی دانست و بیان کرد: در حال حاضر بیشتر مردم دغدغه نیازهای اولیه خود را دارند وبا وجود اقدامات انجام شده هم چنان اهمیتی به ورزش نمی‌دهند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: لازم است با تعریف ساختار در بخش مدیریت و برنامه‌ریزی منابع انسانی و اختصاص اعتبارات و امکانات، فضاهای اختصاصی تفریحی – ورزشی، به منظور ایجاد انگیزه و رغبت مردم به این حوزه اقدامات لازم را انجام داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار