کد خبر: ۶۴۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 14 August 2018
بسم الله الرحمن الرحیم
سازمان های مردم نهاد، نهادهای خودجوش مدنی هستند که احساس مسئولیت را وظیفه خود و رسیدن به آرمان های جامعه والا و عاری از مشکلات را هدف نهایی خود می دانند، از اعتماد اجتماعی بالا برخوردار بوده و همیار و همگام با دردهای اجتماعی در جامعه قدم بر میدارند. سازمان های مردم نهاد حلقه اتصال دولت و مردم هستند که می توانیم با کمک آنها کارهای بزرگی را در جهت حل معضلات جامعه انجام دهیم. تجربه نشان داد که سازمان های مردم نهاد می توانند با ورود به مباحث اقدام اثر گذاری در تحقق رویکرد اجتماعی در جامعه با پشتوانه های نظری و علمی داشته باشند.
داوطلبانه بودن فعالیت در تشکل ها نشان از خصلت والای انسانی فعالین این بخش دارد که با صرف زمان زندگی خود در راه اعتلاء اهداف تشکل و یاری رساندن به همنوعان برترین دلایل انسانیت را به نمایش می گذارند.
اینجانب ضمن گرامی داشت 22 مرداد ماه روز مشارکت اجتماعی و روز تشکل ها، برای دست اندرکاران و اعضای تاثیر گذار تشکل های کارگری و کارفرمایی در راستای اعتلای این صنایع و پررنگ شدن نقش این تشکل ها در سیاست سازی های کشور، آرزوی موفقیت می کنم و فرا رسیدن این هفته را به مدیران و اعضای سازمان های مردم نهاد به ویژه جامعه کار و تلاش استان تبریک عرض می کنم.
سید حفیظ الله فاضلی چهارمحالی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار