تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری گفت: از اضافه شدن رشته مدیریت بازرگانی- گرایش مالی به تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۶۴۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 14 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا آبرود اظهار کرد: دانشگاه پیام نور با وجود شعب و مرکز واحد در 65 کشور جهان، بزرگترین دانشگاه دولتی در کشور بوده که رسالت و روش آموزش ترکیبی، حضوری و غیرحضوری را ارائه می‌دهد.
وی افزود: در حاضر بیش از هشت هزار دانشجو در مراکز آموزشی پیام‌نور در شهرستان‌های شهرکرد، سامان، فرخشهر، فارسان، بروجن، لردگان، گندمان، بلداجی، شلمزار، اردل و جونقان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، پذیرش شده و در حال تحصیل هستند.
آبرود خاطرنشان کرد: در این دانشگاه 86 رشته در مقطع کارشناسی و 9 رشته در مقطع کارشناسی ارشد تدریس می‌شود که در سال جاری این دانشگاه به منظور بروزرسانی و افزایش رشته‌ها، تعداد رشته‌های «میان رشته‌ای» را افزایش داده و عناوین برخی از رشته‌ها را تغییر خواهد داد.
وی از آمادگی پذیرش حدود سه هزار و 200 نفر در 11 مرکز آموزشی پیام نور استان در مقطع کارشناسی در سال جاری خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور پذیرش افراد را با برگزاری آزمون کنکور، بدون آزمون کنکور و جذب افرادی که موفق به شرکت در آزمون نشده را با شرایط خاص، انجام می‌دهد.
آبرود از آمادگی پذیرش سه رشته جدید در دانشگاه پیام‌نور استان خبر داد و بیان کرد: دانشگاه پیام نور پیشنهاداتی به منظور ایجاد رشته‌های مدیریت بازرگانی- گرایش مالی، مدیریت بازرگانی-گرایش استراتژیک، روانشناسی و اقتصاد داده است که در حال حاضر با رشته مدیریت بازرگانی- گرایش مالی در مقطع کارشناسی ارشد موافقت شده و به طور قطع از مهرماه پذیرش خواهد داشت.
رئیس دانشگاه پیام نور استان در ادامه بیان کرد: دانشگاه پیام نور در مهرماه سال جاری در رشته مدیریت بازرگارنی- گرایش مالی بین 10 تا 20 دانشجو به صورت عادی و الکترونیکی پذیرش خواهد داشت.
رئیس دانشگاه پیام نور استان گفت: در حال حاضر 86 عضو هیات علمی در این دانشگاه فعالیت داشته که بیش از پیش در فرآیند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری دانشگاه مشارکت می‌کنند.
وی تصریح کرد: کلیه کسانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده‌اند اکنون می‌توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ( پذیرش براساس سوابق تحصیلی ) اقدام کنند.
آبرود بیان کرد: ثبت نام پذیرش بدون آزمون ( بر اساس سوابق تحصیلی ) به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار