جانشین مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- جانشین مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نوسانات ارزی تأثیری بر هزینه‌ها و قیمت کاروان‌ها نداشته است، ادامه داد: این هزینه‌ها قبل از گرانی دلار برای حجاج تهیه شد.
کد خبر: ۶۴۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 13 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سعید محمدی از اعزام حجاج چهارمحال و بختیاری به سرزمین وحی خبر داد و گفت: 436 زائر استان در قالب سه کاروان طی ماه جاری به عربستان اعزام شدند.
جانشین مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حجاج یک کاروان مدینه‌قبل در تاریخ 15 مردادماه جاری به عربستان اعزام شدند و اکنون در شهر مکه هستند، افزود: دو کاروان مدینه‌بعد استان نیز در تاریخ 17 و 18 مردادماه جاری به عربستان اعزام شدند و اکنون در شهر مدینه هستند.
وی اضافه کرد: مدت اقامت حجاج در کشور عربستان یک ماه تعیین شده که با توجه به لیست پروازها، چهار تا پنج  روز بعد از عید قربان است.
محمدی با بیان اینکه نوسانات ارزی تأثیری بر هزینه‌ها و قیمت کاروان‌ها نداشته است، ادامه داد: این هزینه‌ها قبل از گرانی دلار برای حجاج تهیه شد.
جانشین مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به شعار سال و لزوم حمایت از تولیدات داخلی، گفت: خوشبختانه با توجه به نوسانات قیمت دلار بنابر گزارشات رسیده بازار کشور عربستان از حضور حجاج ایرانی خالی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار