تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان افزایش عرضه مرغ و گوشت قرمز وارداتی در استان از کاهش قیمت این موادغذایی در روزهای آتی خبر داد.
کد خبر: ۶۴۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 12 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سید نعیم امامی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار داشت: عرضه مرغ منجمد از امروز به قیمت 67 هزار ریال در سطح فروشگاه های بزرگ استان آغاز شده است.
وی با بیان افزایش قیمت گوشت قرمز در کشور طی ماه های اخیر افزود: به منظور کنترل قیمت کالاهای اساسی، واردات گوشت گرم با کیفیت و قیمت مناسب در دستور کار دولت قرار گرفته و در این راستا از فردا (دوشنبه) با توزیع بیش از هشت تن گوشت گرم در استان انتظار کاهش قیمت این ماده خوراکی در سطح بازار را خواهیم داشت.
امامی، قیمت گوشت قرمز گرم در بازار را 560 هزار ریال و گوشت وارداتی را 360هزار ریال برای هر کیلوگرم عنوان کرد.
همچنین مرغ گرم هم اینک تا سقف 100هزار ریال برای هرکیلوگرم در سطح استان توزیع می شود که با آغاز عرضه مرغ منجمد نیز روند کاهشی خواهد داشت.
وی در ادامه درباره اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری برای حل مشکل کمبود لاستیک خودرو بخصوص کامیون ها از تامین 150 تا 200 حلقه لاستیک مورد نیاز در استان خبر داد.
امامی اظهار داشت: در زمینه کمبود لاستیک خودرو استان وضعیت بحرانی را سپری کرده و بازار به آرامش نسبی رسیده است.
وی افزود: مازاد حواله های عرضه شده برای خرید لاستیک نسبت به میزان تقاضا نیز دلیلی بر اثبات این ادعاست.
امامی همچنین از برپایی نمایشگاه کالاهای اساسی همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس در 9 شهرستان های استان خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار