تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری از احداث، تعمیر و بازسازی 8 ابنیه شامل راهدارخانه و پاسگاه پلیس راه در محورهای این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 11 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- احمد جمشیدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: احداث، تعمیر و بازسازی این 8 ابنیه با هدف تجهیز و ایمن‌سازی فضای فیزیکی عملیات‌ راهداری و نظارتی در محورها استان بوده که شامل 4 راهدارخانه و 4 ایستگاه پلیس راه و با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال در حال اجرا است.
وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و برنامه‌های تدوین شده، 42 پروژه عمرانی در حوزه فنی و زیربنایی این اداره کل در دستور کار قرار گرفته که از این مجموع 29 پروژه عملیاتی و 13 عنوان دیگر آن در مراحل مقدماتی و تامین اعتبار قرار دارد.
جمشیدی عملکرد این اداره کل را در اجرای پروژه‌های بخش فنی و امور زیربنایی مطلوب عنوان کرد و گفت: در صورت تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز این اداره کل آمادگی کامل برای اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی هم در حوزه راهداری و هم در حمل و نقل جاده‌ای را دارد و در این امر پیشگام خواهد بود.
وی ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی این اداره کل گفت: وجود زیر ساخت‌های لازم و متناسب با شرایط محیطی در استان زمینه اجرای بهینه امور را فراهم کرده و با توجه به پتانسیل‌های موجود در این استان اقدامات زیادی در بخش فنی و زیر بنایی قابل اجرا است که باید برنامه‌ریزی لازم برای اجرایی شدن آن انجام شود تا به حول و قوه الهی و همت همه مسئولان جاده‌های ایمن و عاری از هرگونه حادثه داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار