سرپرست دانشگاه شهرکرد پیشرفت فیزیکی پارک حیوانات را 20 درصد عنوان کرد و گفت: اجرا و ادامه این طرح با کمبود منابع مالی مواجه شده است.
کد خبر: ۶۴۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ 07 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- کلینیک دامپزشکی دانشگاه شهرکرد در مرکز دانشگاه و مجاورت جاده ورودی به شهر از شرایط مساعد بهداشتی محروم است، که برای سامان بخشیدن به محیط کلینیک، وضعیت حیوانات و ارتقای بهداشت و بهره برداری از ظرفیت های گردشگری، طرح راه اندازی پارک حیوانات اردیبهشت 95 در شورای هیات رییسه دانشگاه تصویب شد.
به موجب این مصوبه برای اجرای این طرح 10 هکتار زمین و حدود 400 میلیارد ریال اعتبار برای مدت 10 سال اجرا پیش بینی شده است.
در این پارک، انواع حیوانات اهلی و غیراهلی در محیطی ایمن نگهداری می شوند.
سعید کریمی، سرپرست دانشگاه شهرکرد افزود: عملیات اجرایی این طرح از سال گذشته آغاز شده اما این پروژه بخوبی تامین مالی نشده است.
وی ادامه داد: از آنجا که ساخت و تکمیل دانشکده دامپزشکی جزو اولویت های این دانشگاه است، مقرر شده تا اعتبارات طرح برای ساخت این دانشکده تخصیص یابد.
کریمی پیشرفت فیزیکی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد را 80 درصد عنوان کرد.
برای آغاز طرح پارک حیوانات مقرر شد 2.5 میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه شهرکرد تامین شود و معاون وقت برنامه ریزی استانداری نیز پیشتر وعده تامین اعتبار به همین میزان را داده بود.
بیش از 6 هزار دانشجو در 53 رشته گرایش کارشناسی، 82رشته ارشد، 48 رشته دکترا و یک رشته دکترای حرفه ای در دانشگاه شهرکرد مشغول علم آموزی هستند و 333 عضو هیات علمی در رشته های مختلف این دانشگاه در حال فعالیت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار