تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان این که 173 میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای ترانزیت این استان طی سال جاری کشف و ضبط شده است، گفت: این میزان کشفیات 25 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
کد خبر: ۶۴۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 07 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده در آیین تجلیل از خبرنگاران با اشاره به ترانزیتی بودن محورهای مواصلاتی استان از جمله مسیر بروجن - لردگان به عنوان محور ارتباطی جنوب به مرکز کشور افزود: کشفیات کالای قاچاق و موادمخدر در این محورها افزایش داشته است.
به گفته وی در این مدت کشفیات موادمخدر نیز در این محورها 15 درصد افزایش یافت.
سردار غلامزاده افزود: در این مدت یکهزار و 369 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف و ضبط و 16 باند تهیه و توزیع موادمخدر نیز منهدم شد.
وی از افزایش 85 درصدی جرایم رایانه ای و فضای مجازی در پلیس فنای استان خبر داد و گفت: در این مدت باندهای فرا استانی در فضای مجازی شناسایی شدند.
غلامزاه به کاهش و کنترل جرائم خشن، جرائم مسلحانه، شرارت و چاقو کشی اشاره کرد و افزود: در برخورد با سارقان 7 باند سرقت از منزل و لوازم خودرو متلاشی شد که این رقم نیز 26 درصد افزایش داشته است.
وی در ادامه به نقش اطلاع رسانی و فرهنگ سازی رسانه ها و اطلاع رسانی شفاف و به موقع در کاهش تخلفات تاکید کرد و گفت: رسانه ها در بحث فرهنگ سازی و ارتقای سطح آگاهی مردم تاثیرگذار هستند.
در این آیین از خبرنگاران حوزه انتظامی چهارمحال و بختیاری قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار