رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی چهارمحال و بختیاری گفت: اردوی تیم ملی هفت‌سنگ و دوره دانش‌افزایی داوران بازی‌های بوی و محلی کشور به مدت سه روز در فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 07 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد-و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری فخرالدین اسدی گفت: در اردوی تیم ملی هفت‌سنگ 30 نفر از منتخبین مسابقات کشوری و در دوره دانش‌افزایی 35 نفر از داوران بازی‌های بومی و محلی کشور از نهم مردادماه به مدت سه روز در فارسان حضور داشتند.
وی افزود: اردوی تیم ملی هفت‌سنگ در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد که در این اردو نرگس ارشادی در رده سنی نوجوانان و مرضیه رنجبر در رده سنی بزرگسالان از چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.
اسدی عنوان کرد: این اردو به‌منظور انتخاب 20 بازیکن در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان برای حضور در بازی‌های قرقیزستان در شهریورماه برگزار شد.
رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی چهارمحال و بختیاری در خصوص دوره دانش‌افزایی با اشاره به اینکه همه داوران بازی‌های بومی و محلی موظف به شرکت در این دوره‌ها هستند گفت: در این دوره 35 داور کشور برای ارتقا درجه از 3 به 2 شرکت کردند که 8 نفر از آنان از چهارمحال و بختیاری بودند.
وی خاطرنشان کرد: در دوره دانش‌افزایی داوران، مدرس حقوق ورزش فریده طهماسبی، مدرس هفت‌سنگ فخرالدین اسدی، مدرس رشته‌های بومی و محلی مهدوی و کوچکی بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار