رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری گفت: جهاد دانشگاهی با ساختاری که دارد می‌تواند با نگاه عالمانه به حل مسائل جامعه کمک کند.
کد خبر: ۶۴۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 07 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- فرید براتی با اشاره به 16 مرداد ماه سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: هنر جهاد دانشگاهی شناساندن نیازهای جامعه به دانشگاه است و در مقاطع محلی نقش خود را به نحوی ایجاد کرده است.
وی افزود: نگاه عالمانه به مسأله توسعه، نیازمند شناسایی و رفع مواضع موجود در این مسیر است و جهاد دانشگاهی با ساختاری که دارد می‌تواند با نگاه عالمانه به حل مسائل جامعه کمک کند.
براتی در پاسخ به این سوال که چگونه می‌توان آبادانی استان را با کنکاش عالمانه در مزیت‌های استانی در دستور جهاد دانشگاهی قرار داد، تصریح کرد: جهاددانشگاهی باید در بخش‌های تولید و بازرگانی در مناطق محروم سرمایه‌گذاری کند.
وی با اشاره به اینکه تحولات مثبتی در حوزه زیرساخت و برنامه‌ریزی این نهاد اتفاق افتاده، گفت: جهاد دانشگاهی با ساختاری که دارد در سرمایه‌گذاری و ایجاد انتقال تکنولوژی به مناطق محروم می‌تواند بسیار موثر باشد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، تاکید کرد: فراهم کردن زیرساخت لازم برای حضور فارغ التحصیلان دانشگاهی در اتمسفر اقتصادی استان‌ها و در سطح کلان کشور از نتایج تقویت جهاد دانشگاهی در رشد علمی و پژوهشی محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار