تابناک چهارمحال وبختیاری- ملی پوش ووشو ایران و قهرمان جهان با اشاره به کیفیت بالای مسابقات بازی های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی گفت: نام ووشوی ایران با کسب مدال های رنگارنگ در این رقابت ها طنین انداز می شود.
کد خبر: ۶۳۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 04 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- محسن محمد سیفی اظهار داشت: همه ملی پوشان در مسابقات بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به دنبال کسب مدال هستند و با تمریناتی که وجود داشت، کسب مدال دور از انتظار نیست.
این ووشوکار ایرانی افزود: اردوی شهرکرد در سطح بالایی برگزار شد و شرایط مطلوب برای ورزشکاران فراهم شد تا در نهایت اردوی 12روزه تهران برای شرکت ملی پوشان در رقابت های بازی های آسیایی 2018 جاکارتا فراهم شود.
به گفته وی، ارتفاع دو هزار و 400متری برای ووشوکاران تیم ملی یکی از مزیت های اردوی شهرکرد بود تا تمرینات هوازی خود را در این شهر دنبال کنند.
وی در خصوص استخدام ورزشکاران براساس مصوبه قانون نیز گفت: همسر بنده ' مهسا جاور ' که قهرمان مسابقات قایقرانی است اکنون کارهای استخدامی خود را برای اداره کل ورزش و جوانان زنجان به پایان رسیده است.
به گفته وی، امید است استخدام قهرمانان ورزشی ایران تنها به ادارات کل ورزش و جوانان ختم نشود و دستگاههای اجرایی دیگر نیز در استخدام ورزشکاران تلاش کنند.
این ملی پوش ووشو در خصوص تفاوت پرداخت پاداش بین ورزشکاران المپیکی و غیر المپیکی نیز افزود : این شرایطی است که وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در نظر گرفته اند و به نظر می رسد در سالهای آینده این تفاوت ها رفع شود.
قهرمان ووشو جهان درباره پیوستن خود به لیگ ووشو چین گفت: چین مسابقات حرفه ای خوبی دارد و اگر کادر فنی صلاح بدان در مسابقات لیگ چین حضور خواهم یافت.
سیفی در خصوص لیگ ووشو ایران نیز گفت: لیگ ووشو ایران لیگ مطلوبی دارد و قهرمانان ملی پوش نیز در آن به صورت جدی حضور دارند و از نظر کیفی و کمی مسابقات لیگ برتر ووشو ایران استانداردهای لازم را دارد.
اردوی تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مسابقات بازی های آسیایی 2018 اندونزی به مدت 10 روز در شهرکرد زیر نظر حسین اجاقی سرمربی تیم ملی دنبال شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار