رئیس اتحادیه کیف و کفش شهرستان شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اتحادیه کیف و کفش شهرستان شهرکرد گفت: گرانی کالاها از جمله کیف و کفش موجب کاهش قدرت خرید مردم شده و این امر نه تنها منفعتی برای بازار نداشته بلکه آسیب جدی وارد می‌کند.
کد خبر: ۶۳۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 04 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- امرالله نکویی با اشاره به فروش کیف و کفش به دست دوره‌گردان و دست‌فروشان در سطح استان، اظهار کرد: توزیع و فروش کیف و کفش توسط دوره‌گردان با کیفیت بسیار پایین موجب برهم ریختن وضعیت بازار کیف و کفش شده است.
وی با اشاره به تاثیر مستقیم ارز بر بازار کیف و کفش، افزود: افزایش چشم‌گیر و بی‌سابقه دلار موجب شده تا گرانی در بازار کیف و کفش را شاهد بوده و با افزایش 200 درصدی قیمت کیف و کفش در استان مواجه شویم.
خاطرنشان کرد: با وجود تحریم‌ها و افزایش قیمت مواد اولیه و همچنین افزایش قیمت کالای خارجی، رغبت مردم برای خرید کالاهای ایرانی به دلیل قیمت مناسب بالا رفته در حالی که لازم است کالای ایرانی نیز با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب به دست مشتریان برسد.
رئیس اتحادیه کیف و کفش شهرستان شهرکرد بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات موجود در این حوزه، فروش کیف و کفش توسط مغازه‌دارانی است که در کنار فروش محصولات خود از این فروش کسب درآمد کرده و لازم است این مسئله پیگیری شده و برخورد شود چرا که تداخل در بازار نیز خود موجب تفاوت قیمت خواهد شد.
وی در پایان تصریح کرد: گرانی کالاها از جمله کیف و کفش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار