تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر امور شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری از پرداخت حدود 193میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به کشاورزان این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 01 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- هوشنگ طاهری میرقائد اظهار داشت: این میزان تسهیلات حمایتی در قالب 411 طرح دامپروی، عشایری و سرمایه در گردش صادرات محصولات کشاورزی پرداخت شد.
وی، سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی مناطق کمتر توسعه یافته و طرح های دانش بنیان بخش کشاورزان و دامداران را از دیگر اولویت های پرداخت تسهیلات به کشاورزان عنوان است.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: میزان تسهیلات پرداختی به بخش کشاورزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 134 درصد افزایش یافته است.
وی از پرداخت 373 میلیارد غرامت به کشاورزان چهارمحال و بختیاری در سال زراعی جاری خبر داد و گفت: این میزان غرامت به بخش شیلات و آبزیان و جبران خسارت اصل تنه درختان که در اثر تنش خشکسالی و سرمازدگی نابود شده است، پرداخت شد.
سالانه در چهارمحال وبختیاری بیش از 1.5 میلیون تن محصولات باغی، زراعی، دامی و شیلات تولید می شود و این استان دارای 270 هزار هکتار سطح زیر کشت با 66 هزار بهره بردار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار