تابناک چهارمحال وبختیاری- کارشناس مهدویت و عرفان اسلامی با بیان اینکه جامعه دینی همه امور و کارها را به سرانجام می رساند، تاکید کرد: جامعه متقی بن بست ندارد.
کد خبر: ۶۳۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 01 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام محمدباقر حیدری کاشانی در هجدهمین شب از سلسله نشست های طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: اگر جامعه ایمانی به بن بست رسید، باید بررسی کند در چه مرحله ای از ایمان به خدا دور شده است.
وی با اشاره به اسراف در مصرف نان در جامعه تصریح کرد: ایران رتبه چهارم را در ضایعات نان دارد و مقام معظم رهبری بارها درباره تغییر الگوی مصرف بارها تذکر داده اند.
به گفته وی، مردم در استان تهران سالانه 160هزار تن گندم و نان را به صورت ضایعات دور می ریزند.
حیدری کاشانی بیان داشت: دور ریز نان در ایران، ضربه سختی است که به اقتصاد و کشاورزی وارد می شود و باید در این زمینه الگوی مصرف را مد نظر گرفت.
این کارشناس علوم دینی افزود: بن بست کشیدن اقتصاد جامعه یک امتحان و آزمایش است تا با تغییر الگوی مصرف از اسراف و دور ریزی جلوگیری کرد.
وی گفت: به دلیل برخی از سوء مدیریت ها، چند دلال وارد بازار می شوند و احتکار می کنند، ولی باید با تمام وجود با تاکید بر معارف اسلامی مدیران ضعیف کنار بروند و مفسدان اقتصادی نیز محاکمه شوند.
بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی شنبه شب با عنوان «انقلابی؛ بایدها و نبایدها» از بیست و سوم تیرماه تا چهاردهم مردادماه در مهدیه مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار