مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال وبختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال وبختیاری از برگزاری مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم همزمان با دوازدهم مردادماه در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۶۳۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 31 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام حسن امیری گفت: مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن در رشته‌های حفظ پنج جزء، ده جزء، بیست جزء، حفظ کل قرآن کریم، تحقیق، ترتیل، دعاخوانی و اذان برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال وبختیاری به زمان برگزاری این دوره از مسابقات اشاره و عنوان کرد: مرحله استانی چهل و یکمین دوره از مسابقات قرآن کریم همزمان با 12 مرداد امسال در شهرکرد برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مرحله اول این دوره از مسابقات همزمان با ۲۱ تیرماه  برگزار شد، افزود: داوطلبان در این مرحله در سه رشته تفسیر و معارف قرآن کریم ویژه اهل تشیع، حفظ و معارف موضوعی و حفظ و معارف احادیث با یکدیگر رقابت کردند.
امیری در مورد شرکت کنندگان در مرحله دوم مسابقات استانی قرآن کریم خاطرنشان کرد: این مرحله نیز با حضور 120 نفر از بانوان و آقایان و در رشته‌های اذان، دعاخوانی، قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و حفظ پنج جزء برگزار می‌شود؛ این نفرات در مرحله شهرستانی حائز رتبه شده‌اند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد: نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری این مسابقات که شهریورماه امسال در استان مرکزی برگزار می‌شود، راه می‌یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار