تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر تربیت بدنی دانشگاه شهرکرد از درخشش دانشجویان این دانشگاه در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ، ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۳۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 31 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- هاشم چراغی افزود: دانشگاه شهرکرد در این دوره از المپیاد ورزشی دختران، توانست در بین 96دانشگاه کشور رتبه 15را از آن خود کند که بهترین مقام دانشگاه در تمام ادوار المپیاد های ورزشی دانشجویان کشور بوده است.
وی بیان کرد: 15دانشجو از دانشگاه شهرکرد در قالب سه تیم شنا، تیراندازی و دوومیدانی در این المپیاد شرکت داشتند که دانشجویان رشته شنای این دانشگاه با شکستن رکورد ۱۰۰ متر کرال پشت دانشجویان کشور به مدت ۶ ثانیه نشان طلا و در۵۰ متر حمل آدمک نشان طلای دیگر و در رشته های ۲۰۰ متر مختلط انفرادی و ۲۰۰ متر آزاد موفق به کسب 2 نشان نقره شدند.
چراغی افزود: چهاردهمین المپیاد ورزشی فرهنگی دانشجویان دختر، با حضور بیش از 2هزار شرکت کننده از 96دانشگاه دولتی، پیام نور، غیرانتفاعی و علمی کاربردی در دانشگاه شیراز برگزار شد.
وی ادامه داد: تیم دانشگاه شهرکرد نیز با 4 نشان طلا و نقره ، توانست بالاتر از دانشگاه های صنعتی اصفهان، تربیت مدرس و علامه طباطبایی تهران، شهید باهنر کرمان، اراک و یزد در جایگاه پانزدهم این مسابقات قرار گیرد.
هم اینک بیش از8 هزار دانشجو در52 رشته کارشناسی، 68 رشته کارشناسی ارشد، 40 رشته دکترا تخصصی و یک رشته دکترای حرفه ای و 28 رشته تحصیلی در پردیس دانشگاهی این دانشگاه شامل 13 رشته کارشناسی ارشد و 15 رشته دکترای تخصصی مشغول به تحصیل هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار