مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در روند پرداخت تسهیلات بانکی برای احداث مسکن نیازی به کسر اقساط و سایر موارد نیست و ضمانت‌های زنجیره‌ای مورد قبول بانک‌های عامل است.
کد خبر: ۶۳۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 30 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سهراب رئیسی در شورای هماهنگی شهرستان شهرکرد گفت: تاکنون یک میلیون و 300 هزار متر مربع از معابر روستایی در چهارمحال و بختیاری آسفالت و 300 هزار متر مربع دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حاضر 50 درصد واحدهای مسکونی روستایی در استان مقاوم‌سازی شده است، افزود: در شهرستان شهرکرد 120 واحد مسکن شهری در دست احداث و تعدادی از این واحدها برای جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به متقاضیان ساخت مسکن اضافه کرد: با تدابیر اندیشیده شده جهت مقاوم‌سازی و ساخت مسکن‌های روستایی و شهری تسهیلات ارزان‌قیمت به متقاضیان پرداخت می‌شود و تاکنون استقبال خوبی از این امر انجام شده است.
رئیسی یکی از مشکلات بنیاد در حوزه ساخت مسکن را کمبود زمین عنوان کرد و ادامه داد: اگر دستگاه‌های اجرایی در تأمین زمین با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری کنند ما آمادگی داریم که سالانه یک هزار واحد مسکونی را برای متقاضیان احداث کنیم؛ درحال حاضر قریب به 22 میلیارد تومان پروژه از دستگاه‌های اجرایی به بنیاد مسکن واگذار شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان ادامه پرداخت تسهیلات احداث مسکن روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر توسط بانک‌ها، گفت: با توجه به رایزنی که با بانک‌های عامل انجام شده است مقرر شد در راستای پرداخت تسهیلات نیازی به کسر اقساط و سایر موارد نباشد و ضمانت‌های زنجیره‌ای را براساس بخشنامه قبول و تسهیلات را به متقاضیان پرداخت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار