مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: حدود 250 طرح گردشگری در استان مصوب شد که این طرح‌ها در قالب تسهیلات اشتغال روستایی به بانک‌ها معرفی شده‌اند.
کد خبر: ۶۳۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 30 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حفیظ‌الله فاضلی با اشاره به ضرورت طرح جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری به‌عنوان سند بالادستی، گفت: بایستی از ظرفیت و پتانسیل این بخش در راستای ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری استفاده کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: می‌توان از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات در بخش گردشگری، بازاریابی و در نهایت جذب توریسم بهره‌مند شد.
وی با بیان اینکه کمپ‌های عشایری یکی از جاذبه‌های توریستی برای جذب گردشگران خارجی است، خاطرنشان کرد: می‌توان کمپ‌های عشایری را در راستای نشان دادن یک زندگی بکر و پرجاذبه برای گردشگردان توسعه داد و همچنین از ظرفیت‌های مناطق بکر چهارمحال و بختیاری برای سرمایه‌گذاری در بخش توریست ورزشی مانند اسکی روی یخ در تابستان بهره برد.
فاضلی با بیان برخی از اقدامات اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در راستای حمایت از صنعت گردشگری، افزود: اختصاص اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان از تسهیلات روستایی و عشایری جهت اجرای طرح‌های گردشگری، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به روستائیان و عشایر برای تولید گلیم‌بافی، چوقابافی، موج‌بافی و ... و اجرای طرح کارورزی برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های دانشگاهی نمونه‌ای از این اقدامات است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: حدود 250 طرح گردشگری در استان مصوب شد  که این طرح‌ها در قالب تسهیلات اشتغال روستایی به بانک‌ها معرفی شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار