تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل امورعشایر استان چهارمحال وبختیاری گفت: در سال‌جاری بیش از ۲ میلیارد و 710 میلیون ریال اعتبار به اجرای طرح‌های آبرسانی سیار به عشایراستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۶۳۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 25 July 2018
به‌ گزارش تابناک شهرکرد- یحیی حسین‌پور با بیان اینکه این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است، اظهار کرد: بیشترین میزان آبرسانی به عشایر در شهرستان اردل، بروجن و کوهرنگ است.
وی افزود: حجم آبرسانی با تانکر به عشایر استان در سال‌جاری بیش از ۱۵ میلیون و  ۵۵ هزار لیتر برآورد شده است.
حسین‌پور میزان اعتبار تخصیصی به آبرسانی عشایر شهرستان اردل را یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال، عشایر شهرستان بروجن را یک میلیارد و ۱۱۳میلیون ریال و عشایر کوهرنگ را ۱۶۲میلیون ریال عنوان کرد.
وی با اشاره به خشکسالی‌های اخیر و کاهش منابع آبی در مناطق عشایری از جمله شهرستان های کوهرنگ، اردل، لردگان و فارسان، ادامه داد: اعتباری افزون بر چهارمیلیارد و ۲۸۲ میلیون ریال به اجرای طرح‌های خشکسالی اختصاص یافت.
حسین‌پور اعتبار اختصاص یافته به هر شهرستان را افزون بر یک میلیارد و ۷۰میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: ساخت تانک دو هزار لیتری آبرسانی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از دیگر طرح‌های اجرایی در راستای کاهش خشکسالی و آبرسانی به عشایر استان است.
وی در سال‌جاری بیش از یک میلیارد و ۳۴۵میلیون ریال به خرید لوله پلی اتیلن و اجرای طرح‌های آبرسانی اختصاص یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار