رئیس انجمن رانندگان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال و بختیاری- رئیس انجمن رانندگان و ناوگان ترابری چهارمحال و بختیاری گفت: شرایط باربری به روال عادی بازگشته و بارهای موجود طی روزهای گذشته بدون هیچ مشکلی به اکثر نقاط کشور فرستاده شده است.
کد خبر: ۶۳۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 25 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- فضل‌الله نمازی با اشاره به اینکه در یکم مرداد 40 تا 50 درصد بار چهارمحال و بختیاری جذب شده است، گفت: شرایط در روز گذشته (دوم مرداد) به روال عادی بازگشته و تمام بارهای استان به اکثر نقاط کشور فرستاده شده است.
رئیس انجمن رانندگان و ناوگان ترابری چهارمحال و بختیاری، نبود سالن اعلام بار را از جمله مشکلات رانندگان استان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر سه سالن اعلام بار در شهرکرد، بروجن و سفیددشت راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه از اردیبهشت‌ماه سال‌جاری سهمیه پرداختی دولت برای بیمه رانندگان قطع شده بود، اضافه کرد: در حال حاضر دولت متعهد به پرداخت این مبلغ شده است که امیدواریم این تعهد استمرار داشته باشد.
نمازی با اشاره به اینکه افزایش قیمت سوخت یکی دیگر از مشکلات رانندگان بود، ادامه داد: مقرر شد سهمیه سوخت رانندگان افزایش داده شود.
رئیس انجمن رانندگان و ناوگان ترابری چهارمحال و بختیاری از افزایش 20 درصدی کرایه بار در کشور خبر داد و گفت: عملیات نصب دستگاه سپهتن نیز بر روی کامیون‌های باری لغو شد.
وی با بیان اینکه قبل از راه‌اندازی سالن‌های اعلام بار در استان، شرکت‌های باربری گزینشی و با قمیت دلخواه به رانندگان بار می‌دادند، افزود: خوشبختانه تعدادی از این شرکت‌های متخلف تعطیل شدند.
نمازی با اشاره به فعالیت عادی نفت‌کش‌ها در استان، اضافه کرد: در حال حاضر مشکلی برای تأمین سوخت در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار