رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به شبهه‌افکنی بی‌سابقه دشمن در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اشاره کرد و گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منزله تبلور بلوغ و نماد رشد و تکامل است.
کد خبر: ۶۳۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ 24 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان شهرکرد با شعار محوری افتخار به گذشته، امید به آینده در فرمانداری شهرکرد برگزار شد.
علی گرجی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مهم‌ترین رویداد در صحنه منطقه‌ای و بین‌المللی بود، گفت: نهضت الهی که تحول و دگرگونی عظیمی در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را در پی داشته و با ویژگی‌های دینی-مردمی و استکبارستیزی اثبات کرد که در داخل جغرافیای کشور ایران محدود نمی‌شود بلکه تاثیرگذاری و حوزه نفوذ آن از مرزها فراتر رفته است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: انقلاب اسلامی پس از چهار دهه‌ از عمر خود دستاوردهای فراوانی داشته که در راس آن قطع کامل وابستگی‌های سیاسی و فرهنگی از بیگانگان، رشد اقتصادی، آزادی توام با مسئولیت انسانی، خودباوری، استقلال‌طلبی و عدالت‌خواهی است.
وی ادامه داد: به لحاظ حساسیت خاص مقطع کنونی و تشدید توطئه‌های رذیلانه دشمنان نظام مقدس برآمده از انقلاب اسلامی و گسترش بی‌رویه شبهه‌افکنی با هدف قرار دادن و هجمه به باورهای دینی، شخصیت، راه و مکتب سیاسی امام راحل، اصل ولایت فقیه، کارآمدی نظام دینی، وحدت و انسجام ملی ضرورت بهره حداکثری برای تبیین و طرح مهم‌ترین مباحث مرتبط با انقلاب اسلامی محسوس می‌باشد.
گرجی تصریح کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منزله تبلور بلوغ و نماد رشد و تکامل، موقعیت مناسبی برای نشان دادن تلاش همه‌جانبه و فراگیر برای بصیرت‌افزایی و بازخوانی اصول، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به بیان الزامات گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: گرامیداشت محدود به ایام خاص نبوده و تمام مناسبت‌های تقویمی سال را در بر خواهد داشت، همچنین تمام فعالیت‌ها بر پایه مستدل، منطقی و باورپذیر بودن استوار است و برای ماندگاری هر فعالیت از ابزار هنر و نمایش استفاده می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: هدف کلی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید بر ارائه کارنامه چهل ساله جمهوری اسلامی در اصول بنیانی، شعارها، ارزش‌ها و عملکردها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار