تابناک چهارمحال وبختیاری- مراسم معارفه جعفر سالاری نسب، مدیر شرکت ملی پخش منطقه چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ 23 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری ، محمد فرازمند، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ضمن تبریک انتصاب مدیر جدید منطقه، وی را مدیری توانمند و با اخلاق معرفی کرد و سوابق ارزشمند کاری را نشانه تعهد و تدبر و مهارتهایشان دانست.
فرازمند از زحمات ساسان تیموری در طول سرپرستی  منطقه و خدمات مطلوب ایشان تقدیر و تشکر بعمل آورد و عملکرد شرکت ملی پخش منطقه و رانندگان نفتکش را در امر سوخت رسانی با توجه به شرایط و سختی کار قابل تقدیر دانست.
در ادامه جعفر سالاری نسب ضمن ابراز خرسندی از ادامه خدمت در مجموعه پخش منطقه چهارمحال و بختیاری , اظهار کرد: اهداف عالی شرکت با درک متقابل و ایجاد همدلی بین مسئولین و کارکنان با رویکرد انسجام کاری متعهدانه محقق می شود .
وی گفت: تکیه بر روال منطقی کار در راستای تامین خط مشی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران که صیانت از تامین و نگهداشت و توزیع فرآورده های نفتی از اهم مواردی است که باید به آن اهتمام ورزید .
در پایان مراسم معارفه ، حکم انتصاب صادره با امضای مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، توسط محمد فرازمند مدیر عملیات شرکت به مدیر جدید منطقه چهارمحال و بختیاری داده شد .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
العبد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
خوش به حال مردم استان چهارمحال،آقای مهندس در کرمان خیلی خوب کار کردن،مدیر توانمندی بودن هیچوقت زحماتشون فراموش نمیشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار