در چهارماه ابتدای امسال صورت گرفت:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری گفت: در چهارماه ابتدای امسال میزان برق مصرفی در بخش اداری استان، بیش از 43 میلیون کیلووات ساعت بوده است.
کد خبر: ۶۳۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 21 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مجید فرهزاد اظهار کرد: بیشترین مصرف برق در ساعات پیک روز از ساعت 11 تا 18 و پیک شب از ساعت 19 تا 23 است که باید در این زمان‌ها کاهش مصرف برق صورت گیرد.
وی با بیان اینکه در روزهای غیرتعطیل نسبت به روزهای تعطیل مصرف برق بیشتر است، افزود: ساعات پیک بار معمولا در روزهای غیرتعطیل اتفاق می‌افتد.
فرهزاد شهرستان شهرکرد را پرمصرف‌ترین و شهرستان کوهرنگ را کم‌مصرف‌ترین‌ شهرستان‌ها در مصرف برق عنوان و تصریح کرد: با حدود 10 تا 15 درصد صرفه‌جویی در مصرق برق شاهد خاموشی در استان نخواهیم بود.
وی اظهار کرد: تعداد مشترکین کشارورزی استان 68895 است که از این تعداد بیش از 3000 مشترک مربوط به پمپاژ آب کشاورزی است.
فرهزاد تاکید کرد: در سال گذشته 250 میلیون تومان پاداش به کشاورزانی که در طرح کاهش پیک‌بار مشارکت داشتند، پرداخت شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به اینکه پیک بار مصرف برق در طول روز در استان حدود 327 مگاوات است، تاکید کرد: با تغییر ساعات کاری ادارات، تاکنون حدود هفت تا هشت درصد مصرف برق کاهش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: بیشترین پیک‌بار استان در چند روز گذشته 322 مگاوات و در سال گذشته حدود 351 مگاوات بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار