تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی شهرستان سامان از دستگيری دو فرد كلاهبردار و كشف 11 قطعه چک پول تقلبی در اين شهرستان، خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 15 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- احمد مطلبی گفت: در پی وصول گزارشی مبنی بر اقدام دو نفر برای خرید اجناس با چک پول تقلبی در بازار شهر سامان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری مرکزی این شهرستان، قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان سامان افزود: مأموران با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی این دو فرد را با یک دستگاه خودرو پراید شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی خودرو را توقیف و آن‌ها را دستگیر کردند.
وی، با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو دستگیرشدگان، 11 قطعه چک پول تقلبی 500 هزار ریالی به همراه دو تیغه قمه کشف شد، ادامه داد: متهمان حین انتقال به مقر انتظامی مبلغ یک میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه پیشنهاد دادند که مأموران در کمال صحت عمل ضمن امتناع از دریافت وجه رشوه مراتب را صورت جلسه و ضمیمه پرونده کردند.
مطلبی با بیان اینکه متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، به عموم شهروندان توصیه کرد؛ در صورت مشاهده افراد مشکوک و غریبه که اقدام به خرید عمده و غیرمعمول با ارائه چک پول می‌کنند بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار