تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری گفت: زندان‌های استان با کمبود فضای ورزشی مواجه هستند.
کد خبر: ۶۲۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 11 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی زندان‌های استان، حمیدرضا حیدری در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و ورزشی در زندان‌های استان، اظهار کرد: زندان‌های بروجن، لردگان، کانون اصلاح و تربیت و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان با کمبود فضای ورزشی مواجه هستند.
وی افزود: هم اکنون یک سالن ورزشی در زندان شهرکرد فعال است و مجموعه‌های یاد شده فاقد سالن ورزشی هستند.
حیدری ادامه داد: جمعیت زیادی از جمله کارکنان، سربازان وظیفه، زندانیان و خانواده‌های زندانیان جزء جامعه هدف زندان است که با ایجاد فضاهای مناسب به منظور ورزش و تربیت بدنی، می‌توان در راستای تأمین سلامت و بازپروری زندانیان و پرکردن اوقات فراغت جامعه هدف گام‌های موثری برداشت.
حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار گفت: توسعه ورزش در زندانها و سوق دادن زندانیان و خانواده‌های آنها به ورزش، در کاهش آسیب‌های اجتماعی و بازاجتماعی شدن آن‌ها اثرگذار خواهد بود.
وی به تدوین سند چشم انداز ورزش در زندان‌های استان اشاره کرد و گفت: با تدوین این سند می‌توان مشکلات و کمبودهای این بخش را بر اساس اولویت‌های پیش‌‎بینی شده رفع کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار